افزودن به علاقمندی ها
برای افزودن به لیست علاقمندی ها ابتدا باید به حساب کاربری خود وارد شوید و یا در صورتی که هنوز ثبت نام نکرده اید، ثبت نام کنید.
کوادکوپتر کنترلی سیما مدل Quadcopter Syma X30_اسباب بازی
ویژگی های اسباب بازی

کد کالا : MAHD_103

نام برند : سیما / SYMA

گروه سنی : بالای 14 سال

کاربرد : کوادکوپتر

مدل : کوادکوپتر کنترلی سیما مدل Quadcopter Syma X30_اسباب بازی

هزینه ارسال اسباب بازی برای خریدهای بالای 800 هزار تومان رایگان می باشد
هر قسط با اسنپ پی:
0 تومان
4 قسط ماهانه. بدون سود،چک و ضامن
  • تضمین سلامت و اصالت کالا
  • امکان پرداخت در محل
  • 0 تومان
موجود نیست
  • ارسال بسیار سریع

    ارسال اسباب بازی در شهر تهران برای خریدهای بالای 500 هزار تومان، حداکثر 4 ساعت پس از ثبت سفارش از طریق پیک سفارشی و ارسال اسباب بازی به سایر شهرستان ها و همچنین سبد خریدهای کمتر از 500 هزار تومان در شهر تهزان، حداکثر بین 24 تا 48 ساعت پس از ثبت سفارش از طریق پست خواهد بود.

  • هزینه ارسال

    هزینه ارسال برای شهر تهران 45 هزار تومان و برای سایر شهرستان ها 35 هزار تومان می باشد.

  • مشاوره رایگان

    حتی اگر قصد خرید اسباب بازی ندارید می توانید از طریق شماره تلفن 021-55039564 و یا دیگر راه های ارتباطی که در سایت قرار داده شده با ما تماس بگیرید و به صورت رایگان از مشاوره کارشناسان استفاده کنید.

  • امکان پرداخت در محل و بازگشت کالا

    پرداخت در محل در حال حاضر فقط برای شهر تهران فعال می باشد و همچنین شما مشتریان گرامی می توانید در صورت لزوم تا 72 ساعت پس از تحویل کالا، کالای خود را مرجوع نمایید.

کوادکوپتر کنترلی سیما مدل Quadcopter Syma X30_اسباب بازی

کوادکوپتر سیما X30 یا همان سیما X500 محصول جدید کمپانی سیما هست که در سال ۲۰۲۰ روانه بازار جهانی شده است. سیما با رونمایی از این محصول عزم خود برای حرکت به سمت تولید کوادکوپترهای بسیار با کیفیت و حرفه ای و با قیمتی کاملا رقابتی را به نمایش گذاشته است. کوادکوپتر سیما X30 محصولی شگفت انگیز است که از لحاظ طراحی شباهت زیادی به مویک ۲ پرو دارد. کیفیت دوربین ۴k و داشتن زمان پرواز بسیار متفاوت از دیگر محصولات سیما از ویژگیهای اصلی کوادکوپتر سیما x500 هستند. این کوادکوپتر شگفت انگیز دارای امکانات و قابلیت های بسیار حرفه ای می باشد که توسط تیم فنی ایران سیما بررسی و تست شده است.کمپانی سیما با گذشت بیش از ۱۰ سال سابقه در تولید انواع کوادکوپتر، هلی شات و سرگرمی های پروازی، محبوبیت بسیار زیادی در سرتاسر جهان بدست آورده است. از دلایل این محبوبیت می توان به کیفیت بالای محصولات این شرکت در کنار قیمت مناسب و رقابتی این محصولات اشاره کرد. شعار سیما رؤیاپردازی، لذت برد بردن و الهام گرفتن است و بیشتر روی تولید محصول مناسب برای کودکان و نوجوانان تمرکز دارد. کوادکوپتر SYMA X30 جدیدترین محصول این برند است که یک هلی شات سبک با کاربرد نیمه حرفه‌ای و حرفه ای به حساب می آید.

مشخصات ظاهری کوادکوپتر کنترلی سیما مدل Quadcopter Syma X30 :

کوادکوپتر سیما X30 مانند کوادکوپتر های نسل جدید حال حاضر دنیا بصورت تاشو طراحی شده است. ابعاد این هلی شات زیبا در حالت تا شده ۱۴.۵*۸.۵*۷ و در حالت باز شده ۲۴*۲۴*۷ می باشد. در طراحی کوادکوپتر سیما X30 از رنگ طوسی استفاده شده است که ظاهری شیک و درخور امکانات بالای این کوادکوپتر به آن داده است. جنس بدنه این هلیشات حرفه ای از پلاستیک ضربه پذیر مخصوص بوده تا علاوه بر وزن پایین، دارای مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربات احتمالی و سقوط باشد.

باتری قدرتمند با مداومت پروازی ۲۸ دقیقه کوادکوپتر کنترلی سیما مدل Quadcopter Syma X30 :

سایما در تولید کوادکوپتر سیما X30 از باتری قدرتمندی استفاده کرده است. این دستگاه به باتری از نوع ۷.۶ ولت و ۱۷۰۰ میلی آمپر تجهیز شده است که میتواند به اپراتور تا ۲۸ دقیقه تایم جهت پرواز با این کوادکوپتر جذاب رابدهد که زمانی بسیار عالی می باشد. برای شارژ شدن باتری این محصول ۱۸۰ دقیقه زمان احتیاج می باشد. می توان برای افزایش تایم پروازی از یک باتری یدک هم استفاده کرده و به تایم پروازی دو برابر یعنی ۵۶ دقیقه دست پیدا کرد که زمانی بسیار فوق العاده است.

از ویژگیهای دیگر این کوادکوپتر پرطرفدار طراحی نشانگر روی باتری آن می باشد که زیبایی مضاعفی به این دستگاه داده است. نشانگر روی باتری کوادکوپتر سیما X30 توسط چراغهای طراحی شده روی آن طراحی شده است که با شکل قرارگیری باتری روی بدنه نشانگر باتری آن همچنان قابل مشاهده می باشد.

دوربین کوادکوپتر کنترلی سیما مدل Quadcopter Syma X30 :

کوادکوپتر syma x30 با دو دوربین با کیفیت تجهیز شده است. یک دوربین در جلوی دستگاه و دیگری در زیر آن. دوربین جلوی این هلی شات حرفه ای دارای کیفیت تصویربرداری ۴k می باشد که برای یک کوادکوپتر و هلی شات حرفه ای بسیار عالی می باشد. همچنین دوربین دیگری در کوادکوپتر سیما X30 با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل در زیر آن طراحی شده تا برای کاربر فیلمبرداری عمودی حرفه ای را دسترس قرار دهد.

ریموت کنترل کوادکوپتر کنترلی سیما مدل Quadcopter Syma X30 :

ریموت کنترل کوادکوپتر سیما X30 دارای فرکانس ۲.۴ و ۵ گیگا هرتز بوده و ۴ کاناله است. این ریموت کنترل دارای طراحی بسیار ارگونومی و مناسب بوده و با گرفتن آن در دستان خود حس راحتی و کنترل بالا و دلپذیری خواهید داشت. این ریموت کنترل زیبا از ۴ عدد باتری قلمی AA تغذیه می شود. اپراتور کوادکوپتر سیما X30 می تواند بسته به محل و لوکیشن پرواز فرکانس مورد نظر خود را برای ارتباط با دستگاه را انتخاب کند. همچنین این ریموت کنترل تا فاصله ۳۵۰ متر میتواند با کوادکوپتر ارتباط برقرار کند که در مقاسیه با مدلهای قبلی عددی بسیار قابل قبول می باشد.

موتور کوادکوپتر کنترلی سیما مدل Quadcopter Syma X30 :

کمپانی سیما در طراحی هلی شات x30 از موتور تو خالی هسته ای استفاده کرده است. استفاده از این تکنولوژی پیشرفته در موتور این کوادکوپتر هوشمند ۲ مزیت مهم را برای این دستگاه فراهم کرده است. اول اینکه این نسل از موتورها در کنار کارایی بالا انرژی کمتری مصرف کرده و تایم پروازی بیشتری را برای کاربر فراهم می کنند. مزیت دیگر استفاده از موتورهای هسته ای توخالی عملکرد بهتر در کنترل و پایداری بالاتر نسبت به نسل قدیمی تر موتورهای کوادکوپتر می باشد.

بازگشت خودکار به خانه در کوادکوپتر کنترلی سیما مدل Quadcopter Syma X30 :

قابلیت دیگر در نظر گرفته شده برای این کوادکوپتر جذاب سیما قابلیت بازگشت به خانه می باشد. با استفاده از این قابلیت کاربر می تواند بدون اتلاف وقت، به راحتی و در سریعترین زمان ممکن کوادکوپتر را به محل شروع پرواز بازگرداند. این قابلیت مخصوصا در زمان رو به اتمام رفتن باتری دستگاه می تواند آن را در کمترین زمان ممکن به مبدا بازگرداند. سیما با قرار دادن GPS در این دستگاه علاوه بر تجهیز این دستگاه به قابلیت بازگشت اتوماتیک به محل تیکاف قابلیت دیگری هم به آن اضافه کرده است. بدین ترتیب کوادکوپتر سیما X30 میتواند با توجه به لوکیشن و موقعیت خود در مسیر حرکت موانع احتمالی را در نظر گرفته و با توجه به موانع طبیعی موجود در راه، مسیر خود را تغییر دهد. قابلیت دیگر در نظر گرفته شده در کوادکوپتر سیما X30 اعلام موقعیت لحظه ای پرواز می باشد. بدین ترتیب اپراتور می تواند در هر لحظه از موقعیت دقیق کوادکوپتر خود آگاه بوده و آن را روی نقشه مشاهده کند.

تکنولوژی FPV با تکنولوژی ۵G و پردازنده گرافیکی بسیار قوی :

با استفاده از قابلیت FPV یا همان ارسال زنده تصاویر در این هلی شات می توانید تصاویر ضبط شده با کیفیت بالای دوربین این دستگاه را با تکنولوژی ۵G و با سرعت بالا بطور همزمان دریافت کنید. همچنین لازم نیست نگران قدیمی بودن مودم خود باشید. چرا که این کوادکوپتر Dual Band Wifi است که قابلیت استفاده از دو موج وایفای ۵.۸Ghz و ۲.۴Ghz را دارد. نکته جالب توجه دیگر راجب کوادکوپتر سیما X30 این است که این پرنده جذاب امکان ارسال تصویر بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ متر را دارد و در مقایسه با مدلهای پیشین، کوادکوپتر سیما X30 از این جهت جهش بزرگی داشته است.

قابلیت مسیردهی از روی نقشه در کوادکوپتر کنترلی سیما مدل Quadcopter Syma X30 :

با استفاده از قابلیت WAY POINT کاربر میتواند قبل از به پرواز درآوردن کوادکوپتر سیما X30 مسیری را جهت حرکت این دستگاه روی نقشه تعیین کرده تا دستگاه با پیروی از این مسیر تصویربرداری مورد نظر کاربر را به شکل برنامه ریزی شده از قبل و به بهترین شکل انجام دهد.

Circle Flight در کوادکوپتر کنترلی سیما مدل Quadcopter Syma X30 :

قابلیت Circle Flight یا همان حرکت کردن دور سوژه از دیگر قابلیت های حرفه ای کوادکوپتر سیما X30 می باشد. جهت استفاده از این آپشن بعد از تعیین سوژه، کوادکوپتر بطور اتوماتیک و با ریتمی جذاب و یکنواخت شروع به چرخش به دور سوژه مشخص شده می کند و تصاویری بسیار و چشم نواز را از سوژه تعیین شده ضبط می کند.

HUMAN TRACKING یا قابلیت دنبال کردن سوژه :

دنبال کردن سوژه از جمله قابلیت های حرفه ای در هلی شات ها می باشد. این قابلیت ویژه چه در فیلمبرداری های حرفه ای در استودیوهای فیلمبرداری و چه در تصاویر ضبط شده در طبیعت بسیار پرکاربرد و جالب توجه می باشد. جهت استفاده از این ویژگی حرفه ای کوادکوپتر سیما X30 سه روش متفاوت وجود دارد. در روش اول میتوانید سوژه مورد نظر را برای دستگاه تعریف کرده و دستگاه به طور خودکار و اتوماتیک کار دنبال کردن سوژه را به بهترین نحو برایتان انجام می دهد. در روش دوم شما میتوانید با بکارگیری از فرامین حرکتی که برای کوادکوپتر X30 تعریف شده فرمان دنبال کردن را به این کوادکوپتر بدهید و شاهد حرکت کردن این دستگاه هوشمند به دنبال خود باشید. روش دیگر کوادکوپتر سیما X30 برای دنبال کردن سوژه بر مبنای سیگنال وای فای تلفن همراه میباشد. در این روش دستگاه با پیگیری سیگنال وای فای کاربر را دنبال کرده و کار تصویر برداری از او را به بهترین نحو ممکن انجام می دهد.

Palm Control در کوادکوپتر کنترلی سیما مدل Quadcopter Syma X30 :

یکی دیگر از ویژگیهای قابل توجه در کوادکوپتر سیما X30 قابلیت Palm Control می باشد. با کمک این قابلیت کاربر نیازی به کنترل کوادکوپتر از طریق ریموت کنترل نداشته و با انجام فرامین حرکتی که از قبل برای دستگاه تعریف شده می تواند فرامین مورد نظر خود را به کوادکوپتر سیما X30 بدهد و از کنترل این دستگاه هوشمند به این روش جالب، نهایت لذت را ببرد.

قابلیت Gesture Mode در کوادکوپتر کنترلی سیما مدل Quadcopter Syma X30 :

با استفاده از این قابلیت کاربر میتواند با قرار گرفتن در فاصله ۱/۵ متری از هلی شات و انجام فرامینی بوسیله حرکات دست که از قبل برای کوادکوپتر سیما X30 تعریف شده است شروع عکاسی یا فیلمبرداری را به این دستگاه هوشمند اعلام کرده تا هلی شات طبق فرمان عمل کرده و عکاسی یا فیلمبرداری مد نظر کاربر را انجام دهد. استفاده از این قابلیت هم مثل قابلیت PALM CONTOROL برای کاربران این دستگاه ها بسیار جالب توجه و لذت بخش می باشد.

کوادکوپتر X30 قابل کنترل با تلفن همراه :

از دیگر نکات مثبتی که پیرامون این کوادکوپتر وجود دارد میتوان به قابلیت کنترل با تلفن همراه آن اشاره نمود . کاربران میتوانند با نصب اپلیکیشن MV INTERFACE ریموت کنترلی شبیه سازی شده بر روی صفحه تلفن همراه خود را مشاهده کرده و بوسیله آن به راحتی کوادکوپتر خود را کنترل کرده و از تمام قابلیت های آن استفاده کنند. همچنین با نصب برنامه MV SHARING میتوانید عکس ها و ویدیوهای گرفته شده توسط کوادکوپتر X30 را با دوستان خود نیز به راحتی به اشتراک بگذارید.

حفظ خودکار ارتفاع در کوادکوپتر کنترلی سیما مدل Quadcopter Syma X30ا :

کمپانی سایما با بکارگیری سنسور بارومتر پیشرفته و جدید خود در کوادکوپتر سیما X30 قابلیت حفظ اتوماتیک ارتفاع را به آپشن های جذاب و بیشمار این کوادکوپتر هوشمند اضافه کرده است. به لطف این ویژگی لازم نیست نگران سقوط هلی شات خود بواسطه رها کردن جو استیک باشید. چرا که دستگاه شما در هر محلی که رها شود در همان ارتفاع موقعیت خود را حفظ کرده و منتظر فرمان جدید کنترلی از جانب کاربر می ماند. همچنین با کمک این ویژگی کاربر میتواند تمرکز بیشتری در کارگردانی و فیلمبرداری خود داشته و انرژی کمتری را صرف کنترل هلی شات کند.

قابلیت تیکاف و لندینگ خودکار در کوادکوپتر کنترلی سیما مدل Quadcopter Syma X30 :

یکی از چالشهای کاربران کوادکوپتر مخصوصا برای افراد غیر حرفه ای بلند کردن و فرود کوادکوپتر می باشد. امروزه کمپانی های سازنده این دستگاه ها در اکثر مدلهای حرفه ای خود قابلیت تیکاف و لندینگ خودکار را در نظر میگیرند. این قابلیت انرژی بسیار کمتری را از اپراتور گرفته و تمرکز او را صرف امور حرفه ای تر می کند. با کمک این قابلیت با صرف کمتری انرژی می توانید کوادکوپتر سیما X30 را به پرواز درآورده و در پایان کار هم به سادگی هر چه تمام تر فرود آورید.

تعیین محدوده پروازی در کوادکوپتر کنترلی سیما مدل Quadcopter Syma X30ا :

یکی از قابلیت های جالب توجه دیگر هلی شات x30 سایما قابلیت تعیین محدوده پروازی می باشد. این قابلیت مخصوصا برای افراد غیر حرفه ای بسیار کاربردی می باشد. به کمک این آپشن ویژه و با تعیین محدودیت برای کوادکوپتر، دیگر نگران از دست دادن کنترل کوادکوپتر و خارج شدن دستگاه از دسترستان نخواهید بود. شما می توانید این محدودیت را در دو کلاس تعیین کنید. در حالت اول محدودیت افقی و عمودی تا ۳۰ متر اعمال میشود. در حالت دوم محدودیت پرواز افقی تا ۱۰۰ متر و محدودیت پرواز عمودی تا ۳۵۰ متر برای شما اعمال می شود.

محتویات کوادکوپتر کنترلی سیما مدل Quadcopter Syma X30 :

یک عدد کوادکوپتر _یک عدد ریموت کنترل _یک عدد باتری هلی شات _۲ عدد پیچ _کابل شارژ باتری هلی شات _کابل شارژ باتری ریموت کنترل _۲ عدد تیغه یا بال کوادکوپتر _کیف هلی شات

شما نیز به راحتی از طریق اسباب بازی فروشی "بازی موز" و تنها با اضافه کردن این محصول به سبد خریدتان می توانید به آسان ترین روش و در کمترین زمان کوادکوپتر کنترلی سیما مدل Quadcopter Syma X30 را تهیه کنید. لذا از شما خواهشمندیم که پس از خرید اسباب بازی کوادکوپتر کنترلی سیما مدل Quadcopter Syma X30 و دریافت سفارشتان، نقطه نظراتتان را در سایت به اشتراک بگذارید تا تیم بازی موز بتواند از آنها به بهترین شکل بهره مند شود.

فروشگاه اسباب بازی "بازی موز" ارائه کننده انواع اسباب بازی پسرانه و اسباب بازی دخترانه به سراسر کشور می باشد.

همچنین شما مشتریان گرامی می توانید انواع عروسک دخترانه، عروسک پولیشی، اسباب بازی لوازم خانگی، اسباب بازی مشاغل، ربات اسباب بازی، ماشین کنترلی، لگو، قطار اسباب بازی، اسباب بازی موسیقی، ماشین اسباب بازی، تفنگ اسباب بازی، اسباب بازی علمی،ماشین شارژی، موتور شارژی، کوادکوپتر ، دوچرخه، اسکوتر ، اکشن فیگور، بازی فکری،اسباب بازی نوزاد، اسباب بازی مشاغل، کیف و اکسسوری، کتاب و لوازم طراحی، اتاق کودک، عروسک سوپرایزی را نیز از فروشگاه اسباب بازی "بازی موز" تهیه فرمایید.

هولدینگ پنگوئن