افزودن به علاقمندی ها
برای افزودن به لیست علاقمندی ها ابتدا باید به حساب کاربری خود وارد شوید و یا در صورتی که هنوز ثبت نام نکرده اید، ثبت نام کنید.
هواپیما کنترلی Remote Control Airplane مدل XK X450_اسباب بازی
ویژگی های اسباب بازی

کد کالا : SPAN_0063

گروه سنی : بالای 14 سال

نام برند : XK

کاربرد : هواپیما کنترلی

مدل : هواپیما کنترلی Remote Control Airplane مدل XK X450_اسباب بازی

هزینه ارسال اسباب بازی برای خریدهای بالای یک میلیون تومان رایگان می باشد
هر قسط با اسنپ پی:
2,450,000 تومان
4 قسط ماهانه. بدون سود،چک و ضامن
  • تضمین سلامت و اصالت کالا
  • امکان پرداخت در محل
  • 9,800,000 تومان
  • ارسال بسیار سریع

    ارسال اسباب بازی در شهر تهران، حداکثر 4 ساعت پس از ثبت سفارش از طریق پیک سفارشی و ارسال اسباب بازی به سایر شهرستان ها، حداکثر بین 24 تا 48 ساعت پس از ثبت سفارش از طریق پست خواهد بود.

  • هزینه ارسال

    هزینه ارسال برای شهر تهران 70 هزار تومان و برای سایر شهرستان ها 50 هزار تومان می باشد.

  • مشاوره رایگان

    حتی اگر قصد خرید اسباب بازی ندارید می توانید از طریق شماره تلفن 021-55039564 و یا دیگر راه های ارتباطی که در سایت قرار داده شده با ما تماس بگیرید و به صورت رایگان از مشاوره کارشناسان استفاده کنید.

  • امکان پرداخت در محل و بازگشت کالا

    پرداخت در محل در حال حاضر فقط برای شهر تهران فعال می باشد و همچنین شما مشتریان گرامی می توانید در صورت لزوم تا 72 ساعت پس از تحویل کالا، کالای خود را مرجوع نمایید.

هواپیما کنترلی Remote Control Airplane مدل XK X450_اسباب بازی

بازار های بین المللی و عرصه تولید انواع کواد کوپتر و هواپیمای حرفه ای ، برند XK از کمپانی های فعال با محصولاتی بسیار با کیفیت است. این کمپانی زیر مجموعه کمپانی WLtoys می باشد و وظیفه طراحی و تولید محصولات لوکس این گروه تولیدی را به عهده دارد.

پرواز با هواپیما کنترلی از آن دسته تفریحاتی است که تجربه آن بسیار هیجان انگیز است. پرواز با یک هواپیما کنترلی بسیار لذت بخش تر از پرواز با کوادکوپتر است، زیرا در هواپیماهای کنترلی پرنده با حالت آیرودینامیکی خود در هوا پرواز میکند.

کمپانی XK در نیمه ابتدایی سال 2021 محصول جدیدی به نام X450 از دسته هواپیمای کنترلی عمود پرواز را به بازار های دنیا معرفی کرد. در تولید بدنه هواپیمای XK X450 از فوم EPP استفاده شده است. متریالی که مقاومت بالایی را برای این محصول به همراه داشته است. وزن کلی محصول با تمام متعلقات به 290 گرم رسیده است. هواپیمای عمودپرواز X450 دارای ظول بال 45 سانتی متر و طول بدنه 44.5 سانتی متر است و به همین دلیل امکان پرواز با این ربات پرنده در هر فضایی، حتی محیط های بسته نیز امکان پذیر است

موتورها ، باتری و شارژ هواپیما :

این هواپیما کنترلی دارای سه عدد موتور براشلس (1307 3000kv brushless motor) است که قدرت مناسبی را برای شما فراهم می کند.

باتری این هواپیما یک باتری شارژی لیتیوم پلیمر با ظرفیت 1000 میلی آمپر ساعت و ولتاژ 11.1 ولت می باشد. باتری حدود 80 دقیقه فول شارژ می شود که به کمک آن می توانید 12 دقیقه در حالت پرواز عمودی و 16 دقیقه در حالت پرواز افقی پرواز کنید.

ریموت کنترل:

رادیو کنترل بکار رفته برای هواپیمای کنترلی X450 از نوع 6 کاناله دارای فرکانس ‌2.4 گیگاهرتز است. انرژی مورد نیاز رادیوکنترل نیز با استفاده از 4 عدد باتری قلمی تامین می شود. رادیو کنترل هوشمند این هواپیمای مدل می تواند برد رادیویی معادل 300 متر را برای شما فراهم کند. رادیو کنترل xk x450 دارای طراحی بسیار زیبا و هوشمندانه به همراه صفحه نمایش می باشد.

رادیو کنترل این هواپیما ساخت کمپانی بزرگ Futaba میباشد و میتوان به جرات ادعا کرد این رادیو کنترل بسیار حرفه ای می باشد و با در دست داشتن آن در حین پرواز حس بسیار خوبی به اپراتور منتقل می شود. با این توضیحات هیچ جای تردیدی برای خرید هواپیمای حرفه ای ایکس 450 باقی نمی ماند.

سنسورهای هوشمند:

تثبیت ارتفاع و بارومتر یکی از سنسور هایی است که در هواپیمای X450 وجود دارد. این سنسور بر روی هواپیمای حرفه ای x450 تعبیه شده که موجب می شود تا پرنده میزان فاصله خود تا سطح زمین را شناسایی کرده و خود را به صورت خودکار و با دقت بالا در ارتفاعی مشخص حفظ کند.

سیستم آلارم هشدار باتری نیز برای زمانی است که به اتمام باتری پرنده خود نزدیک شده باشید. در این حین LED های زیر پرنده شروع به چشمک زدن میکنند و به شما برای فرود آوردن پرنده هشدار می دهند.

هواپیمای مدل X450 دارای 2 مود 3D و 6G می باشد. در حالت 3D هواپیما می تواند انواع حرکات اکروباتیک نظیر رول و لوپ را انجام دهد. اگر مود ریموت را بر روی 6G قرار دهیم پرنده از حالت عمود به افقی تبدیل خواهد شد.

سیستم تیکاف و لندینگ خودکار:

تیکاف و لندینگ خودکار بدان معنا و مفهوم است که به کمک یک دکمه از روی رادیو کنترل می توانید پرنده را بلند کنید و بنشانید. این قابلیت برای افراد تازه کار و مبتدی بسیار دلچسب است.

محتویات پکیج:

با خرید هواپیمای X450 لوازمی که در بسته بندی محصول در اختیار شما قرار می گیرند عبارتند از : هواپیمای X450 ، ریموت کنترل ، باتری ، شارژر و بالانسر ، ملخ یدک ، پیچ گوشتی ، بالچه عمودی ، دفترچه راهنما

شما نیز به راحتی از طریق اسباب بازی فروشی بازی موز و تنها با اضافه کردن این محصول به سبد خریدتان می توانید به آسان ترین روش و در کمترین زمان هواپیما کنترلی Remote Control Airplane مدل XK X450 را تهیه کنید. لذا از شما خواهشمندیم که پس از خرید هواپیما کنترلی Remote Control Airplane مدل XK X450 و دریافت سفارشتان، نقطه نظراتتان را در سایت به اشتراک بگذارید تا تیم بازی موز بتواند از آنها به بهترین شکل بهره مند شود.

فروشگاه اسباب بازی "بازی موز" ارائه کننده انواع اسباب بازی پسرانه و اسباب بازی دخترانه به سراسر کشور می باشد.

همچنین شما مشتریان گرامی می توانید انواع عروسک دخترانه، عروسک پولیشی، اسباب بازی لوازم خانگی، اسباب بازی مشاغل، ربات اسباب بازی، ماشین کنترلی، لگو، قطار اسباب بازی، اسباب بازی موسیقی، ماشین اسباب بازی، تفنگ اسباب بازی، اسباب بازی علمی،ماشین شارژی، موتور شارژی، کوادکوپتر ، دوچرخه، اسکوتر ، اکشن فیگور، بازی فکری،اسباب بازی نوزاد، اسباب بازی مشاغل، کیف و اکسسوری، کتاب و لوازم طراحی، اتاق کودک، عروسک سوپرایزی را نیز از فروشگاه اسباب بازی "بازی موز" تهیه فرمایید.

هولدینگ پنگوئن