معرفی ست اسباب بازی آشپزخانه سرامیکی مدل learning fun-اسباب بازی دخترانه
1400/10/16

کوچولوها با این ست آشپزخانه می‌توانند ساعت‌ها نقش یک سرآشپز حرفه‌ای را بازی کنند!این ست، دارای تمام وسایلی است که یک سرآشپز حرفه‌ای برای پُخت و پَز غذاهای خوشمزه نیاز دارد. فرزند شما می‌تواند آشپزخانه‌ را به سلیقه‌ی خود بچیند و غذاهای مختلفی درست کند.این اسباب بازی دخترانه جدید از جنس گرانیت بسیار مرغوبی تولید شده است و فاقد هرگونه مواد شیمیایی و رنگ های سمی می باشد و حفظ سلامتی کودک را در هنگام بازی به طور کامل تضمین می کند.این اجاق سرامیکی زیبا، موزیکال و چراغدار بوده و با کمک دو باتری قلمی روشن می شود.

معرفی ست اسباب بازی آشپزخانه سرامیکی مدل learning fun-اسباب بازی دخترانه 

کوچولوها با این ست آشپزخانه می‌توانند ساعت‌ها نقش یک سرآشپز حرفه‌ای را بازی کنند!این ست، دارای تمام وسایلی است که یک سرآشپز حرفه‌ای برای پُخت و پَز غذاهای خوشمزه نیاز دارد. فرزند شما می‌تواند آشپزخانه‌ را به سلیقه‌ی خود بچیند و غذاهای مختلفی درست کند.این اسباب بازی دخترانه جدید از جنس گرانیت بسیار مرغوبی تولید شده است و فاقد هرگونه مواد شیمیایی و رنگ های سمی می باشد و حفظ سلامتی کودک را در هنگام بازی به طور کامل تضمین می کند.این اجاق سرامیکی زیبا، موزیکال و چراغدار بوده و با کمک دو باتری قلمی روشن می شود.

ست اسباب بازی آشپزخانه سرامیکی مدل learning fun، برای چه گروه سنی مناسب؟

ست اسباب بازی آشپزخانه سرامیکی مدل learning fun، یک اسباب بازی دخترانه جدید و دوست داشتنی می باشد که برای گروه سنی بالای 3 سال طراحی شده است.

ست اسباب بازی آشپزخانه سرامیکی مدل learning fun، چه وسایلی داره؟

اجاق گاز سرامیکی _ کفگیر _ملاقه _ انبر _ قاشق _ چنگال _ چاقو _ استیک _ تخم مرغ _نمک _ انواع ادویه _ مرغ _ فلفل _ ماهی _ لیمو _ ماهیتابه _ قابلمه _ لیوان _ تخته کار _4عدد پیش دستی _ سس قرمز _ سس خردل _ نان همبرگر _ بطری آب و ...

تأثیر ست اسباب بازی آشپزخانه سرامیکی مدل learning fun، بر هوش و مهارت کودک :

  • موثر بر بهبود مهارت حرکتی دست و انگشتان کودک
  • کمک به ارتقاء مهارت تشخیص بافت اشیاء با حس لامسه در سنین پایین
  • تقویت هماهنگی بین چشم و دست کودک از طریق گرفتن و حرکت دادن این اسباب بازیدخترانه
  • تقویت مهارت سناریو سازی ذهنی، خیالپردازی و داستان سازی در بازی با این اسباب بازی دخترانه جدید
  • کمک به هوش هیجانی و بین فردی در بازی مشترک با سایر همسالان

شما نیز به راحتی از طریق اسباب بازی فروشی بازی موز و تنها با اضافه کردن این محصول به سبد خریدتان می توانید به آسان ترین روش و در کمترین زمان ست اسباب بازی آشپزخانه سرامیکی مدل learning fun را تهیه کنید. لذا از شما خواهشمندیم که پس از خرید اسباب بازی آشپزخانه سرامیکی مدل learning fun و دریافت سفارشتان، نقطه نظرتان را در سایت به اشتراک بگذارید تا تیم بازی موز بتواند از آنها به بهترین شکل بهره مند شود.


معرفی ست اسباب بازی آشپزخانه سرامیکی مدل learning fun-اسباب بازی دخترانه
نظرات کاربران
اولین نفری باشید که درباره این مقاله نظر می دهید
افزودن نظر جدید
برای ثبت نظر ابتدا باید به حساب کاربری خود وارد شوید و یا در صورتی که هنوز ثبت نام نکرده اید، ثبت نام کنید.
افزودن نظر جدید
برای ثبت نظر ابتدا باید به حساب کاربری خود وارد شوید و یا در صورتی که هنوز ثبت نام نکرده اید، ثبت نام کنید.

هولدینگ پنگوئن