معرفی اسباب بازی حلقه هوش موزیکال هولی تویز-اسباب بازی پسرانه
1400/10/8

یک اسباب بازی موزیکال است که از رنگ‌های شاد و متنوع در ساخت آن استفاده شده است. این اسباب بازی از مواد اولیه مرغوب نکشن تولید شده که باعث ماندگاری آن می‌شود. این اسباب بازی با پنج حلقه رنگی متنوع همراه است. « بازی آموزشی هولی تویز مدل Stacking Rainbow Duck» یک اسباب‌بازی پلاستیکی موزیکال است که خردسالان ضمن بازی با این قطعات می‌توانند آن‌ها را به ترتیب روی ‌هم قرار داده و با مفاهیم کوچک و بزرگ حلقه‌ها و رنگ‌های متنوع آن‌ها را آشنا کرد. این بازی آموزشی با جوجه‌ای طلایی روی سرش، ظاهری بامزه دارد. ضمن بازی با پنج حلقه‌ی پلاستیکی، مهارت دستان کودک بیشتر می‌شود؛ همچنین هماهنگی میان دست و چشمانش افزایش می‌یابد. این بازی آموزشی بارنگ‌های متنوعش در تقویت قدرت بصری کودکان هم بسیار مؤثر است. بر روی این مدل یک‌زبانه برای تنظیم صدای آن‌هم وجود دارد. پس با خرید این بازی آموزشی، شما می‌توانید حس بینایی، لامسه و شنوایی فرزند دلبندتان را بالا ببرید. اسباب بازی یک وسیله مناسب برای بالا بردن سطح هوش و دانش بچه‌هاست. برای کودکان کوچک‌تر وجود نور و صدا، رنگ‌های شاد و متنوع، کیفیت مناسب محصول حرف اول را در انتخاب می‌زند که این مدل تمامی شرایط را دارد.

معرفی اسباب بازی حلقه هوش موزیکال هولی تویز-اسباب بازی پسرانه

یک اسباب بازی موزیکال است که از رنگ‌های شاد و متنوع در ساخت آن استفاده شده است. این اسباب بازی از مواد اولیه مرغوب نشکن تولید شده که باعث ماندگاری آن می‌شود. این اسباب بازی با پنج حلقه رنگی متنوع همراه است. « بازی آموزشی هولی تویز مدل Stacking Rainbow Duck» یک اسباب‌بازی پلاستیکی موزیکال است که خردسالان ضمن بازی با این قطعات می‌توانند آن‌ها را به ترتیب روی ‌هم قرار داده و با مفاهیم کوچک و بزرگ حلقه‌ها و رنگ‌های متنوع آن‌ها را آشنا کرد. این بازی آموزشی با جوجه‌ای طلایی روی سرش، ظاهری بامزه دارد. ضمن بازی با پنج حلقه‌ی پلاستیکی، مهارت دستان کودک بیشتر می‌شود؛ همچنین هماهنگی میان دست و چشمانش افزایش می‌یابد. این بازی آموزشی بارنگ‌های متنوعش در تقویت قدرت بصری کودکان هم بسیار مؤثر است. بر روی این مدل یک‌زبانه برای تنظیم صدای آن‌هم وجود دارد. پس با خرید این بازی آموزشی، شما می‌توانید حس بینایی، لامسه و شنوایی فرزند دلبندتان را بالا ببرید. اسباب بازی یک وسیله مناسب برای بالا بردن سطح هوش و دانش بچه‌هاست. برای کودکان کوچک‌تر وجود نور و صدا، رنگ‌های شاد و متنوع، کیفیت مناسب محصول حرف اول را در انتخاب می‌زند که این مدل تمامی شرایط را دارد.

اسباب بازی حلقه هوش موزیکال هولی تویز مدل 2101 Hola Toys Stacking Rainbow Duck، برای چه گروه سنی مناسب است؟

اسباب بازی حلقه هوش موزیکال هولی تویز،برای کودکان بالای 6 ماه مناسب است.

مشخصات اسباب بازی حلقه هوش موزیکال هولی تویز مدل 2101 Hola Toys Stacking Rainbow Duck:

  • کیفیت بسیار بالا در ساخت
  • دارای رنگ‌های شاد و بسیار جذاب
  • مناسب برای کودکان بالای 6 ماه
  • دارای موزیک های شاد
  • دارای چراغ چشمک زن
  • عدم استفاده از مواد شیمیایی مضر در ساخت
  • مناسب بازی پسران و دختران
  • امکان شناخت رنگ‌ها
  • دارای حلقه های رنگارنگ

تأثیر اسباب بازی حلقه هوش موزیکال هولی تویز مدل 2101 Hola Toys Stacking Rainbow Duck، بر هوش و مهارت کودک :

  • موثر بر بهبود مهارت حرکتی دست و انگشتان کودک
  • کمک به ارتقاء مهارت تشخیص بافت اشیاء با حس لامسه در سنین پایین
  • تقویت هماهنگی بین چشم و دست کودک از طریق گرفتن و حرکت دادن این اسباب بازی
  • تقویت مهارت سناریو سازی ذهنی، خیالپردازی و داستان سازی در بازی با این محصول.
  • کمک به هوش هیجانی و بین فردی در بازی مشترک با سایر همسالان
  • تقویت هوش منطقی و ریاضی با درک روابط بین اجزاء شامل تمایز رنگ اجزاء، تفاوت شکل هندسی اجزاء، رابطه حلقه ها و حرکت و …

شما نیز به راحتی از طریق اسباب بازی فروشی بازی موز و تنها با اضافه کردن این محصول به سبد خریدتان می توانید به آسان ترین روش و در کمترین زمان اسباب بازی حلقه هوش موزیکال هولی تویز مدل 2101 Hola Toys Stacking Rainbow Duck را تهیه کنید. لذا از شما خواهشمندیم که پس از خرید اسباب بازی حلقه هوش موزیکال هولی تویز مدل 2101 Hola Toys Stacking Rainbow Duck و دریافت سفارشتان، نقطه نظراتتان را در سایت به اشتراک بگذارید تا تیم بازی موز بتواند از آنها به بهترین شکل بهره مند شود.


معرفی اسباب بازی حلقه هوش موزیکال هولی تویز-اسباب بازی پسرانه
نظرات کاربران
اولین نفری باشید که درباره این مقاله نظر می دهید
افزودن نظر جدید
برای ثبت نظر ابتدا باید به حساب کاربری خود وارد شوید و یا در صورتی که هنوز ثبت نام نکرده اید، ثبت نام کنید.
افزودن نظر جدید
برای ثبت نظر ابتدا باید به حساب کاربری خود وارد شوید و یا در صورتی که هنوز ثبت نام نکرده اید، ثبت نام کنید.

هولدینگ پنگوئن