افزودن به علاقمندی ها
برای افزودن به لیست علاقمندی ها ابتدا باید به حساب کاربری خود وارد شوید و یا در صورتی که هنوز ثبت نام نکرده اید، ثبت نام کنید.
موتور بنزینی مینی کراس استارتی AX5042_اسباب بازی
ویژگی های اسباب بازی

کد کالا : MPAN_684

گروه سنی : بالای 8 سال

کاربرد : موتور بنزینی

مدل : موتور بنزینی مینی کراس استارتی AX5042_اسباب بازی

نوع باتری : 12/5 ولت دو زمانه

هزینه ارسال اسباب بازی برای خریدهای بالای یک میلیون تومان رایگان می باشد
هر قسط با اسنپ پی:
9,000,000 تومان
4 قسط ماهانه. بدون سود،چک و ضامن
  • تضمین سلامت و اصالت کالا
  • امکان پرداخت در محل
  • 36,000,000 تومان
  • ارسال بسیار سریع

    ارسال اسباب بازی در شهر تهران، حداکثر 4 ساعت پس از ثبت سفارش از طریق پیک سفارشی و ارسال اسباب بازی به سایر شهرستان ها، حداکثر بین 24 تا 48 ساعت پس از ثبت سفارش از طریق پست خواهد بود.

  • هزینه ارسال

    هزینه ارسال برای شهر تهران 70 هزار تومان و برای سایر شهرستان ها 50 هزار تومان می باشد.

  • مشاوره رایگان

    حتی اگر قصد خرید اسباب بازی ندارید می توانید از طریق شماره تلفن 021-55039564 و یا دیگر راه های ارتباطی که در سایت قرار داده شده با ما تماس بگیرید و به صورت رایگان از مشاوره کارشناسان استفاده کنید.

  • امکان پرداخت در محل و بازگشت کالا

    پرداخت در محل در حال حاضر فقط برای شهر تهران فعال می باشد و همچنین شما مشتریان گرامی می توانید در صورت لزوم تا 72 ساعت پس از تحویل کالا، کالای خود را مرجوع نمایید.

موتور بنزینی مینی کراس استارتی AX5042_اسباب بازی

موتور بنزینی مینی کراس استارتی AX5042 از بهترین انتخاب ها برای کودکان مورد علاقه به موتور سواری و ماجراجویی در فضای باز است. این موتورهای کوچک با طراحی مخصوص نوجوانان نه تنها ایمنی بالایی دارند، بلکه قدرت و عملکرد مناسبی برای شروع و تجربه هبجان انگیز موتور سواری دارند. موتور بنزینی مینی کراس استارتی AX5042 معمولا با موتور های بنزینی دوزمانه مجهز شده اند که می تواند جایگزین مناسبی برای موتورسیکلت بزرگسالان باشد و آن ها می توانند به راحتی از آن ها در پیست های مخصوص موتور سواری استفاده کنند. از دیگر ویژگی های موتور های بنزینی می توان به وزن سبک ، سیستم تعلیق مناسب، ترمز های کار آمد و چرخ های مقاوم اشاره کرد که همگی باعث می شوند موتور سواری برای نوجوان ایمن و لذت بخش باشد .

این موتور کودک دارای یک گیج ترکیب سوخت 600 میلی لیتری هست که برای راه اندازی موتور بنزینی مینی کراس آفرود 5042 می بایست 500 میلی لیتر بنزین را با 100 میلی لیتر روغن 10 ترکیب کرده و پس از مخلوط در گیج مخصوص داخل باک موتور ریخته و موتور آماده حرکت است. موتور بنزینی مینی کراس AX5042 نوجوانان باتوجه به ویژگی های منحصر به فرد و ساختار قوی، یکی از بهترین انتخاب ها برای نوجوانان است. این موتور با انجین بنزینی دو زمانه 50 سی سی، قدرت و سرعت لازم برای تجربه ی یک سواری هیجان انگیز را فراهم می کند. موتور های دوزمانه به دلیل قدرت بالا و وزن کم، عملکردی عالی در مسیر های ناهموار دارند که برای نوجوانان بسیار جذاب است. یکی از مهم ترین جنبه های ایمنی در موتور بنزینی مینی کراس استارتی AX5042 ، سیستم ترمز دیسکی در هر دو چرخ جلو و عقب است. این سیستم ترمز با قدرت و دقت بالا، امکان توقف سریع و ایمن را در هر شرایطی فراهم می آورد. علاوه بر این دسته گاز تعبیه شده بر روی این موتور به نوجوان امکان می دهد که به راحتی سرعت خود را تنظیم و کنترل کند. کمک فنر های جلو و وسط این موتور سواری نرم و بدون ضربه ای را حتی در مسیر های ناهموار و آفرودی تضمین می کنند.

این ویژگی باعث می شود که نوجوانان تجربه ای لذت بخش و بدون خستگی از سواری داشته باشند. وجود سوییچ روشن و خاموش نیز به نوجوان و والدین اجازه می دهد که موتور را به سرعت و با اطمینان خاموش یا روشن کنند، که از نظر ایمنی اهمیت بالایی دارد. این موتور همچنین به ترمز اضطراری مجهز است که در مواقع ضروری می تواند به سرعت عمل کند و از بروز حوادث ناخواسته جلوگیری کند. لاستیک و تیوپ های با کیفیت این موتور چسبندگی بالایی را در مسیر های مختلف فراهم می کنند که با افزایش ایمنی و پایداری موتور کمک می کند. با هندل دستی روشن کردن این موتور برای نوجوانان آسان و سریع است و جک بغل آن نیز امکان پارک راحت موتور را در هر مکانی فراهم می کند . زین چرمی نرم موتور بنزینی مینی کراس استارتی AX5042 ،سواری راحت و دلپذیری را برای نوجوانان به ارمغان می آورد و شاسی فلزی مقاوم،دوام و استحکام موتور را تضمین می کند. همچنین رینگ های اسپرت نه تنها به ظاهر جذاب این موتور افزوده اند، بلکه به عملکرد بهتر آن نیز کمک می کنند. ضمن اینکه این موتور بنزینی مینی کراس استارتی AX5042 دارای هندل دستی می باشد، در آن از استارت برقی استفاده شده است که فرزند شما میتواند با این استارت برقی موتور را روشن و خاموش کند. یکی از ویژگی های خاص موتور بنزینی مینی کراس استارتی AX5042 ، گیج مخصوص برای ترکیب بنزین و روغن است که به والدین کمک می کند تا به درستی نسبت سوخت را تنظیم کنند و از عملکرد بهینه موتور اطمینان حاصل کنند.

فروشگاه اسباب بازی "بازی موز" ارائه کننده انواع ماشین و موتور شارژی در طرح ها و مدل های مختلف می باشد.

ویژگی های موتور بنزینی مینی کراس استارتی AX5042 :

  • موتور تریل بنزینی
  • استارت برقی
  • انجین بنزینی دو زمانه 50 سی سی
  • سیستم ترمز عقب و جلو دیسک
  • حرکت با دسته گاز
  • کمک فنر جلو و عقب
  • سوییچ برای خاموش نمودن
  • قطع کن اضطراری موتور
  • لاستیک و تیوپ
  • هندل دستی
  • گیج مخصوص برای ترکیب بنزین و روغن
  • زین چرمی نرم
  • شاسی فلزی
  • جک بغل
  • رینگ اسپرت

نکات مهم در استفاده از این موتور :

  1. طریقه روشن کردن تریل بنزینی : ۵۰۰ سی سی و بنزین ۱۰۰ سی سی روغن ( روغن اگر کمتر شد اشکالی ندارد اما بیشتر نشود چون شمع را خیس می کند )
  2. شیر بنزین باز
  3. ساسات کنار شیر بنزین کامل بطرف بالا (ساسات بسته نباشد به راحتی روشن نمی شود بعد از روشن شدن ساسات را باز کنید)

(مخلوط روغن و بنزین بیش از ده روز داخل باک نباشد چون روغن در کاربراتور ته نشین می شود )

در صورتی که شمع با روغن خیس شده

  • شمع را باز کرده و پلاتین شمع را روی شعله مستقیم آتش خشک کنید
  • مخلوط روغن و بنزین بیشتر از ده روز داخل باک نباشد اگر استفاده نمیشود چون روغن ته نشین میشه
  • و موتور تا کاربراتور شسته نشود روشن نمی شود

شما نیز به راحتی از طریق اسباب بازی فروشی "بازی موز" و تنها با اضافه کردن این محصول به سبد خریدتان می توانید به آسان ترین روش و در کمترین زمان موتور بنزینی مینی کراس استارتی AX5042 را تهیه کنید. لذا از شما خواهشمندیم که پس از خرید اسباب بازی موتور بنزینی مینی کراس استارتی AX5042 و دریافت سفارشتان، نقطه نظراتتان را در سایت به اشتراک بگذارید تا تیم بازی موز بتواند از آنها به بهترین شکل بهره مند شود.

فروشگاه اسباب بازی "بازی موز" ارائه کننده انواع اسباب بازی پسرانه و اسباب بازی دخترانه به سراسر کشور می باشد.

همچنین شما مشتریان گرامی می توانید انواع عروسک دخترانه، عروسک پولیشی، اسباب بازی لوازم خانگی، اسباب بازی مشاغل، ربات اسباب بازی، ماشین کنترلی، لگو، قطار اسباب بازی، اسباب بازی موسیقی، ماشین اسباب بازی، تفنگ اسباب بازی، اسباب بازی علمی،ماشین شارژی، موتور شارژی، کوادکوپتر ، دوچرخه، اسکوتر ، اکشن فیگور، بازی فکری،اسباب بازی نوزاد، اسباب بازی مشاغل، کیف و اکسسوری، کتاب و لوازم طراحی، اتاق کودک، عروسک سوپرایزی را نیز از فروشگاه اسباب بازی "بازی موز" تهیه فرمایید.

هولدینگ پنگوئن