افزودن به علاقمندی ها
برای افزودن به لیست علاقمندی ها ابتدا باید به حساب کاربری خود وارد شوید و یا در صورتی که هنوز ثبت نام نکرده اید، ثبت نام کنید.
کوادکوپتر کنترلی دو دوربین مدل LF635 Pro_اسباب بازی
ویژگی های اسباب بازی

کد کالا : MPAN_666

گروه سنی : بالای 14 سال

کاربرد : کوادکوپتر

مدل : کوادکوپتر کنترلی دو دوربین مدل LF635 Pro_اسباب بازی

هزینه ارسال اسباب بازی برای خریدهای بالای یک میلیون تومان رایگان می باشد
هر قسط با اسنپ پی:
0 تومان
4 قسط ماهانه. بدون سود،چک و ضامن
  • تضمین سلامت و اصالت کالا
  • امکان پرداخت در محل
  • 0 تومان
موجود نیست
  • ارسال بسیار سریع

    ارسال اسباب بازی در شهر تهران، حداکثر 4 ساعت پس از ثبت سفارش از طریق پیک سفارشی و ارسال اسباب بازی به سایر شهرستان ها، حداکثر بین 24 تا 48 ساعت پس از ثبت سفارش از طریق پست خواهد بود.

  • هزینه ارسال

    هزینه ارسال برای شهر تهران 70 هزار تومان و برای سایر شهرستان ها 50 هزار تومان می باشد.

  • مشاوره رایگان

    حتی اگر قصد خرید اسباب بازی ندارید می توانید از طریق شماره تلفن 021-55039564 و یا دیگر راه های ارتباطی که در سایت قرار داده شده با ما تماس بگیرید و به صورت رایگان از مشاوره کارشناسان استفاده کنید.

  • امکان پرداخت در محل و بازگشت کالا

    پرداخت در محل در حال حاضر فقط برای شهر تهران فعال می باشد و همچنین شما مشتریان گرامی می توانید در صورت لزوم تا 72 ساعت پس از تحویل کالا، کالای خود را مرجوع نمایید.

کوادکوپتر کنترلی دو دوربین مدل LF635 Pro_اسباب بازی

کوادکوپتر LF635 Pro، از کوادکوپترهای عرضه شده در سال 2024 است. این کوادروتور مجهز به موتور براشلس پر قدرت و دوربین دوگانه است و امکان تصویربرداری از زوایای جلو و پایین را امکانپذیر می‌کند. با وجود سنسور عدم برخورد با موانع هم از برخورد با هرگونه مانع در مسیر پروازی خودداری شده و پروازی امن و پایدار برای کاربر تضمین می‌شود.

هدلس مود یا حالت بدون ‌سر

هدلس مود از جمله قابلیت‌هایی است که برای کاربران تازه‌کار و مبتدی بسیار ایده‌آل و حائز اهمیت است. همچنین بسیاری از افراد حرفه‌ای تا زمانی که به پرواز با پهپاد مسلط شوند، از این قابلیت بهره می‌برند. با فعال شدن حالت بدون سر در کوادکوپتر LF635 Pro، پهپاد همچون یک توپ بدون جهت شده و دیگر نیازی به تشخیص جهت پرنده نمی‌باشد. در این شرایط میتوان به راحتی پهپاد را پرواز داده و بدون توجه به جهت آن را کنترل و هدایت کرد. 

حفظ ارتفاع خودکار

یکی دیگر از قابلیت‌های پروازی هلیشات LF635 Pro، حفظ ارتفاع خودکار یا Altitude Hold است. این قابلیت به کاربر امکان می‌دهد تا پهپاد را در ارتفاعی که از قبل تعیین کرده است، به طور خودکار ثابت نگه دارد. در این شرایط کنترل پهپاد با سهولت بیشتری صورت می‌گیرد و میتوان تمرکز خود را بر روی تصویربرداری و اقدامات دیگر معطوف کرد. 

حالت 3D Flip

از دیگر قابلیت‌های موجود در این محصول پروازی باید به 3D Flip اشاره کرد. این قابلیت امکان یک پرواز عالی و کم‌نظیر را به کاربر می‌دهد. با این حال باید توجه شود که قابلیت 3D Flip نسبت به پرواز در حالت معمولی، از انرژی باتری بیشتر مصرف می‌کند. 

لندینگ و تیکاف با یک کلید

برای لندینگ و تیکاف پهپاد LF635 Pro، میتوان از دکمه مربوطه اقدام کرده و این عملیات را به طور خودکار انجام داد. تیکاف به معنای برخاستن پهپاد و لندینگ به معنای فرود پهپاد است. بیشتر کوادکوپترها برای انجام این عملیات از داده‌های مکانی و سنسورهای تعبیه شده استفاده می‌کنند.

مجهز به چراغ‌های LED

در بدنه کوادکوپتر LF635 Pro، از چندین چراغ LED استفاده شده است. با روشن شدن چراغ‌ها امکان تشخیص پرنده در شب راحت‌تر می‌شود و میتوان با خیال آسوده‌تری آن را کنترل کرد. از سوی دیگر با روشن شدن چراغ‌ها زیبایی و جذابیت پهپاد بیشتر شده و جلوه زیبایی در شب به آن بخشیده می‌شود. 

سنسور ژیروسکوپ

سنسور ژیروسکوپ اطلاعات مربوط به تغییر زاویه را در اختیار درایورهای کنترل‌کننده موتور قرار می‌دهد تا سرعت چرخش موتورها بر اساس این اطلاعات تنظیم گردد. به همین جهت تعادل پهپاد حتی پس از به وجود آمدن تغییرات زاویه‌ای حفظ شده و حرکات عجیب و دور از ذهن از آن دیده نمی‌شود. 

کنترل از راه دور

برای کنترل پهپاد میتوان از طریق رادیو کنترل و یا گوشی موبایل اقدام کرد. با نصب APP محصول بر روی گوشی موبایل میتوان پهپاد را به راحتی کنترل کرده و از قابلیت‌های آن استفاده کرد. فاصله کنترل از راه دور پهپاد 75 فوت است. 

مداومت پروازی

باتری کوادکوپتر LF635 Pro از نوع پرقدرت بوده و با هر بار شارژ امکان پرواز به مدت 20 دقیقه را فراهم می‌کند.

محتویات بسته کوادکوپتر Drone :

کوادکوپتر، کنترل، باتری قابل شارژ، 2تا پره یدک، کابل شارژ، دفترچه راهنما، پیچ گوشتی، محافظ بال

شما نیز به راحتی از طریق اسباب بازی فروشی "بازی موز" و تنها با اضافه کردن این محصول به سبد خریدتان می توانید به آسان ترین روش و در کمترین زمان کوادکوپتر کنترلی دو دوربین مدل LF635 Pro را تهیه کنید. لذا از شما خواهشمندیم که پس از خرید اسباب بازی کوادکوپتر کنترلی دو دوربین مدل LF635 Pro و دریافت سفارشتان، نقطه نظراتتان را در سایت به اشتراک بگذارید تا تیم بازی موز بتواند از آنها به بهترین شکل بهره مند شود.

فروشگاه اسباب بازی "بازی موز" ارائه کننده انواع اسباب بازی پسرانه و اسباب بازی دخترانه به سراسر کشور می باشد.

همچنین شما مشتریان گرامی می توانید انواع عروسک دخترانه، عروسک پولیشی، اسباب بازی لوازم خانگی، اسباب بازی مشاغل، ربات اسباب بازی، ماشین کنترلی، لگو، قطار اسباب بازی، اسباب بازی موسیقی، ماشین اسباب بازی، تفنگ اسباب بازی، اسباب بازی علمی،ماشین شارژی، موتور شارژی، کوادکوپتر ، دوچرخه، اسکوتر ، اکشن فیگور، بازی فکری،اسباب بازی نوزاد، اسباب بازی مشاغل، کیف و اکسسوری، کتاب و لوازم طراحی، اتاق کودک، عروسک سوپرایزی را نیز از فروشگاه اسباب بازی "بازی موز" تهیه فرمایید.

هولدینگ پنگوئن