افزودن به علاقمندی ها
برای افزودن به لیست علاقمندی ها ابتدا باید به حساب کاربری خود وارد شوید و یا در صورتی که هنوز ثبت نام نکرده اید، ثبت نام کنید.
هواپیما کنترلی B2 Spirit کوادکوپتری مدل 777-275_اسباب بازی
ویژگی های اسباب بازی

کد کالا : MPAN_635

گروه سنی : بالای 8 سال

کاربرد : هواپیما کنترلی

مدل : هواپیما کنترلی B2 Spirit کوادکوپتری مدل 777-275_اسباب بازی

هزینه ارسال اسباب بازی برای خریدهای بالای یک میلیون تومان رایگان می باشد
هر قسط با اسنپ پی:
737,500 تومان
4 قسط ماهانه. بدون سود،چک و ضامن
  • تضمین سلامت و اصالت کالا
  • امکان پرداخت در محل
  • 2,950,000 تومان
  • ارسال بسیار سریع

    ارسال اسباب بازی در شهر تهران، حداکثر 4 ساعت پس از ثبت سفارش از طریق پیک سفارشی و ارسال اسباب بازی به سایر شهرستان ها، حداکثر بین 24 تا 48 ساعت پس از ثبت سفارش از طریق پست خواهد بود.

  • هزینه ارسال

    هزینه ارسال برای شهر تهران 70 هزار تومان و برای سایر شهرستان ها 50 هزار تومان می باشد.

  • مشاوره رایگان

    حتی اگر قصد خرید اسباب بازی ندارید می توانید از طریق شماره تلفن 021-55039564 و یا دیگر راه های ارتباطی که در سایت قرار داده شده با ما تماس بگیرید و به صورت رایگان از مشاوره کارشناسان استفاده کنید.

  • امکان پرداخت در محل و بازگشت کالا

    پرداخت در محل در حال حاضر فقط برای شهر تهران فعال می باشد و همچنین شما مشتریان گرامی می توانید در صورت لزوم تا 72 ساعت پس از تحویل کالا، کالای خود را مرجوع نمایید.

هواپیما کنترلی B2 Spirit کوادکوپتری مدل 777-275_اسباب بازی

هواپیما کنترلی B2 Spirit یکی از خاص ترین هواپیما کنترلی هایست که می تونید پیدا کنید. این مدل از هواپیما کنترلی ها از کوادکوپتر ها الهام گرفته شده اند و اگه شما هم عاشق کوادکوپتر هستید اما بخاطر قیمت بالا امکان خرید ندارید B2 Spirit برای شما بهترین گزینه محسوب می‌شود. برخی از مدل‌های B2 Spirit قابلیت نصب دوربین‌های کوچک را نیز دارند. همچنین دارای قابلیت پرواز و هدایت کنترل از راه دور هستند. این هواپیما دارای ابعاد متوسط به طول 21 سانتی متر و عرض 41 سانتی متر است وزن هواپیما موقع تیکاف حدودا 90 گرم است که بسیار سبک است. جنس بدنه این محصول از فوم فشرده یا EPP ساخته شده است. این جنس یکی از محبوب ترین متریال های موجود است که مقاومت بسیار خوبی در برابر شکستگی ، خراش و آسیب دارد.این هواپیما کنترلی دارای چهار عدد موتور Coreless است که قدرت زیادی را برای شما فراهم می کند. به دلیل داشتن چهار موتور ، جزء دسته کوادکوپترها دسته‌بندی می‌شود. باتری این هواپیما یک باتری شارژی لیتیوم پلیمر با ظرفیت 550 میلی آمپر ساعت و ولتاژ 3.7 ولت می باشد. باتری حدود 60 دقیقه فول شارژ می‌شود که به کمک آن می توانید بیش از 6 دقیقه پرواز کنید.این هواپیما B2 Spirit دارای 4 کانال است که به کمک یک کنترلر 2.4 گیگاهرتز کنترل می شود و امکان مانور های زیبا را برای شما فراهم می کند. مدت پرواز آن با یک بار شارژ باتری حدود 6 دقیقه بوده که برد آن حدود 60 متر می باشد. این هواپیما همچنین دارای جایروسکوپ 6 محوره برای کنترل راحت تر است که میتوانید در طول پرواز آن را خاموش یا روشن کنید. قابلیت های دیگری مانند تیکاف و لندینگ خودکار ، چرخش دور خود ، Invert ، رول و مانور های دیگر در این پرنده قابل استفاده است.

این موارد داخل این پک هواپیما به صورت استاندارد وجود دارد:

هواپیما (کوادکوپتر) _ ست چرخ ها _ 2 عدد ملخ اضافه _ شارژر _ باتری شارژی _ ریموت کنترل

شما نیز به راحتی از طریق اسباب بازی فروشی "بازی موز" و تنها با اضافه کردن این محصول به سبد خریدتان می توانید به آسان ترین روش و در کمترین زمان هواپیما کنترلی B2 Spirit کوادکوپتری مدل 777-275 را تهیه کنید. لذا از شما خواهشمندیم که پس از خرید اسباب بازی هواپیما کنترلی B2 Spirit کوادکوپتری مدل 777-275 و دریافت سفارشتان، نقطه نظراتتان را در سایت به اشتراک بگذارید تا تیم بازی موز بتواند از آنها به بهترین شکل بهره مند شود.

فروشگاه اسباب بازی "بازی موز" ارائه کننده انواع اسباب بازی پسرانه و اسباب بازی دخترانه به سراسر کشور می باشد.

همچنین شما مشتریان گرامی می توانید انواع عروسک دخترانه، عروسک پولیشی، اسباب بازی لوازم خانگی، اسباب بازی مشاغل، ربات اسباب بازی، ماشین کنترلی، لگو، قطار اسباب بازی، اسباب بازی موسیقی، ماشین اسباب بازی، تفنگ اسباب بازی، اسباب بازی علمی،ماشین شارژی، موتور شارژی، کوادکوپتر ، دوچرخه، اسکوتر ، اکشن فیگور، بازی فکری،اسباب بازی نوزاد، اسباب بازی مشاغل، کیف و اکسسوری، کتاب و لوازم طراحی، اتاق کودک، عروسک سوپرایزی را نیز از فروشگاه اسباب بازی "بازی موز" تهیه فرمایید.

هولدینگ پنگوئن