افزودن به علاقمندی ها
برای افزودن به لیست علاقمندی ها ابتدا باید به حساب کاربری خود وارد شوید و یا در صورتی که هنوز ثبت نام نکرده اید، ثبت نام کنید.
کوادکوپتر شارژی با ریموت مچی (دست کشی) Glove Sensor control_اسباب بازی
ویژگی های اسباب بازی

کد کالا : SPAN_0138

گروه سنی : بالای 14 سال

کاربرد : کوادکوپتر کنترلی

مدل : کوادکوپتر شارژی با ریموت مچی (دست کشی) Glove Sensor control_اسباب بازی

هزینه ارسال اسباب بازی برای خریدهای بالای یک میلیون تومان رایگان می باشد
هر قسط با اسنپ پی:
470,000 تومان
4 قسط ماهانه. بدون سود،چک و ضامن
  • تضمین سلامت و اصالت کالا
  • امکان پرداخت در محل
  • 1,880,000 تومان
  • ارسال بسیار سریع

    ارسال اسباب بازی در شهر تهران، حداکثر 4 ساعت پس از ثبت سفارش از طریق پیک سفارشی و ارسال اسباب بازی به سایر شهرستان ها، حداکثر بین 24 تا 48 ساعت پس از ثبت سفارش از طریق پست خواهد بود.

  • هزینه ارسال

    هزینه ارسال برای شهر تهران 70 هزار تومان و برای سایر شهرستان ها 50 هزار تومان می باشد.

  • مشاوره رایگان

    حتی اگر قصد خرید اسباب بازی ندارید می توانید از طریق شماره تلفن 021-55039564 و یا دیگر راه های ارتباطی که در سایت قرار داده شده با ما تماس بگیرید و به صورت رایگان از مشاوره کارشناسان استفاده کنید.

  • امکان پرداخت در محل و بازگشت کالا

    پرداخت در محل در حال حاضر فقط برای شهر تهران فعال می باشد و همچنین شما مشتریان گرامی می توانید در صورت لزوم تا 72 ساعت پس از تحویل کالا، کالای خود را مرجوع نمایید.

کوادکوپتر شارژی با ریموت مچی (دست کشی) Glove Sensor control_اسباب بازی

بازی و سرگرمی با پهپاد یکی از سرگرمی های منحصر به فردی است که مورد علاقه پسرها هست که ما کوادکوپتر دست کشی را برایتان موجود کرده ایم.

این هواپیمای بدون سر نشین مجهز به موتور قدرتمند است که دارای 4 ملخ در چهار طرف کواد است که به همراه کنترل دستی می باشد که به راحتی می توانید آن را کنترل نمایید.

باتری و سیستم شارژ:

این کوادکوپتر باتری 3.7 ولت 200 میلی آمپر دارد که در مدت 60 دقیقه شارژ می شود و به شما چیزی در حدود 7 الی 10 دقیقه مدت زمان بازی لذت از این اسباب بازی هیجان انگیز را می دهد.

کوادکوپتر شارژی با جنس مستحکم :

جنس این کوادکوپتر از ABS مستحکم می باشد و با کنترل 2.4 گیگاهرتز شما به راحتی میتوانید حرکات را در جهت های مختلف کنترل کنید.

این اسباب بازی قابل حمل از مواد غیر سمی و سازگار با محیط زیست ساخته شده است که سبک است و در برابر ضربه و برخورد های ناگهانی مقاوم است .

با این کوادکوپتر در شب پرواز کنید!

دورتا دور ملخک های این کواد دستکشی را چراغ های LED فرا گرفته است که وقتی هنگام شب بازی می کنید منظره ای زیبا و درخشان تر مانند ستاره شب ایجاد می کند و نمایی بسیبار جذاب دارد.

حالت آماده پرواز کوادکوپتر :

از ویژگی های مهم و جذاب این کوادکوپتر می توان به داشتن دستکش جادویی و قابلیت حرکت 360 درجه و فلیپ (ملق زدن) اشاره کرد.

ابتدا کواد دست کشی را روی زمین قرار دهید و دکمه روی آن را به مدت یک ثانیه نگه دارید تا روشن شود و چراغ نشانگر روی آن چشمک بزند .

و بعد از روشن شدن با فشردن دکمه روی ریموت کنترل پهپاد در ارتفاع یک متر تیک آف می کند .

هنگامی که دکمه ی روی ریموت انگشتی را فشار دهید ، دست خود را بالا و پایین کنید تا پهپاد نیز بالا و پایین رود .

با نگه داشتن این دکمه و چپ و راست کردن دستانتان پهپاد به سمت چپ و راست می چرخد و تنها با بالا و پایین کردن دستانتان بدون نگه داشتن دکمه پهپاد به سمت جلو وعقب می رود.

در این حالت اگر دستتان را به سمت چپ و راست ببرید پهپاد نیز به سمت چپ و راست می رود .

 شما نیز به راحتی از طریق اسباب بازی فروشی بازی موز و تنها با اضافه کردن این محصول به سبد خریدتان می توانید به آسان ترین روش و در کمترین زمان کوادکوپتر شارژی با ریموت مچی (دست کشی) Glove Sensor control را تهیه کنید. لذا از شما خواهشمندیم که پس از خرید کوادکوپتر شارژی با ریموت مچی (دست کشی) Glove Sensor control و دریافت سفارشتان، نقطه نظراتتان را در سایت به اشتراک بگذارید تا تیم بازی موز بتواند از آنها به بهترین شکل بهره مند شود.

فروشگاه اسباب بازی "بازی موز" ارائه کننده انواع اسباب بازی پسرانه و اسباب بازی دخترانه به سراسر کشور می باشد.

همچنین شما مشتریان گرامی می توانید انواع عروسک دخترانه، عروسک پولیشی، اسباب بازی لوازم خانگی، اسباب بازی مشاغل، ربات اسباب بازی، ماشین کنترلی، لگو، قطار اسباب بازی، اسباب بازی موسیقی، ماشین اسباب بازی، تفنگ اسباب بازی، اسباب بازی علمی،ماشین شارژی، موتور شارژی، کوادکوپتر ، دوچرخه، اسکوتر ، اکشن فیگور، بازی فکری،اسباب بازی نوزاد، اسباب بازی مشاغل، کیف و اکسسوری، کتاب و لوازم طراحی، اتاق کودک، عروسک سوپرایزی را نیز از فروشگاه اسباب بازی "بازی موز" تهیه فرمایید.

هولدینگ پنگوئن