افزودن به علاقمندی ها
برای افزودن به لیست علاقمندی ها ابتدا باید به حساب کاربری خود وارد شوید و یا در صورتی که هنوز ثبت نام نکرده اید، ثبت نام کنید.
هلیکوپتر کنترلی سایما مدل SYMA S39H Helicopter_اسباب بازی
ویژگی های اسباب بازی

کد کالا : SPAN_0137

گروه سنی : بالای 8 سال

نام برند : سیما / SYMA

کاربرد : هلیکوپتر کنترلی

مدل : هلیکوپتر کنترلی سایما مدل SYMA S39H Helicopter_اسباب بازی

هزینه ارسال اسباب بازی برای خریدهای بالای یک میلیون تومان رایگان می باشد
هر قسط با اسنپ پی:
687,500 تومان
4 قسط ماهانه. بدون سود،چک و ضامن
  • تضمین سلامت و اصالت کالا
  • امکان پرداخت در محل
  • 2,750,000 تومان
  • ارسال بسیار سریع

    ارسال اسباب بازی در شهر تهران، حداکثر 4 ساعت پس از ثبت سفارش از طریق پیک سفارشی و ارسال اسباب بازی به سایر شهرستان ها، حداکثر بین 24 تا 48 ساعت پس از ثبت سفارش از طریق پست خواهد بود.

  • هزینه ارسال

    هزینه ارسال برای شهر تهران 70 هزار تومان و برای سایر شهرستان ها 50 هزار تومان می باشد.

  • مشاوره رایگان

    حتی اگر قصد خرید اسباب بازی ندارید می توانید از طریق شماره تلفن 021-55039564 و یا دیگر راه های ارتباطی که در سایت قرار داده شده با ما تماس بگیرید و به صورت رایگان از مشاوره کارشناسان استفاده کنید.

  • امکان پرداخت در محل و بازگشت کالا

    پرداخت در محل در حال حاضر فقط برای شهر تهران فعال می باشد و همچنین شما مشتریان گرامی می توانید در صورت لزوم تا 72 ساعت پس از تحویل کالا، کالای خود را مرجوع نمایید.

هلیکوپتر کنترلی سایما مدل SYMA S39H Helicopter_اسباب بازی

جدید ترین هلیکوپتر کنترلی برند سایما بعد از مدت ها انتظار بالاخره وارد بازار شد. این پرنده جذاب همه قابلیت های جذاب محصولات پیشین را در کنار هم دارد.

مهمترین و جذاب ترین ویژگی این هلیکوپتر کنترلی سایز نسبتا بزرگ این دستگاه است. ابعاد این هلیکوپتر کنترلی 32.5 در 6.2 در 14.5 سانتیمتر می باشد. مزیت این هلیکوپتر کنترلی به نسبت مدل قبلی یعنی S39 داشتن قابلیت حفظ ارتفاع خودکار می باشد. این قابلیت کنترل دستگاه را به مراتب ساده تر کرده و کاربر در کنترل هلیکوپتر چالشی نخواهد داشت. هلیکوپتر کنترلی S39H محصولی جدید . ایده آل از برند معتبر سایما می باشد. اگر به دنبال خرید بهترین هلیکوپتر کنترلی موجود در بازار هستید در خرید این محصول شکی به خود راه ندهید.

باتری و سیستم شارژ:

هلیکوپتر قابل شارژ سایما S39H با 4 عدد باتری AA قابل شارژ لیتیوم پلیمری 3.7 ولتی 350 میلی امپر زمان بسیار کمی برای شارژ نیاز دارد. لذا یکی از بهترین هلی کوپترها برای پرواز می باشد. این هلیکوپتر تنها در 50 دقیقه شارژ می شود.این مدت زمان شارژ باعث شده تا در کوتاه ترین زمان باتری دارای پورت USB را شارژ نموده و به پرواز خود در کوتاه ترین زمان ادامه دهید.

به کار گیری ژیروسکوپ 6 محوره :

یکی از اولین مسائلی که در هنگام پرواز دادن یک هلیکوپتر کنترلی با آن مواجه هستید، کنترل کردن آن می‌باشد که بسیار سخت است، علت این امر در عدم وجود اصطکاک است.بعد از ساخته شدن نسل جدید هلیکوپترهای دارای جایرو(ژیروسکوپ) کنترل این اسباب‌بازی بسیار ساده‌تر شد.قطعا این سوال برایتان پیش آمده است که نقش جایرو یا ژیروسکوپ در پرواز هلیکوپترهای کنترلی چیست، این قطعه جنبش را در هرجهت تشخیص داده و فورا با نیروی مخالف، با آن مقابله می‌کند. بنابر قوانین فیزیکی این دو نیرو از بین می‌روند و باعث می‌شود که هلیکوپتر به‌طور مستقیم در هوا پرواز کند. هلیکوپتر سایما S39H دارای ژیروسکوپ پیشرفته و 6 محوره می باشد که کنترل آن را به هنگام پرواز اسان تر کرده و حتی موجب لغزش کمتر هلی کوپتر هنگام عکس برداری هوایی می شود.این امر باعث افزایش کیفیت تصاویر و ویدیو های گرفته شده با دوربین متصل به این هلی کوپتر می گردد.

ریموت کنترل 2.4 گیگاهرتزی :

با فاصله 100 متری از هلی کوپتر آن را هدایت کنید! ریموت کنترل هلی کوپتر یکی از مهم ترین اجزای یک هلی کوپتر پروازی می باشد چرا که تمامی هدایت و حرکت هلیکوپتر به وسیله آن تنظیم می گردد. سایما S39H با داشتن ریموت کنترل 2.4 گیگا هرتزی می تواند در فاصله 100 متری در محیط بدون نویز پرواز کند.در محیط های دارای نویز این فاصله متغییر است.

سایما S39H با جنس مستحکم :

جنس این هلیکوپتر از قطعات الکترونیکی و پلاستیکی مستحکم ساخته شده که باعث کاهش اسیب پذیری این هلی کوپتر هنگام برخورد با موانع و کاهش اسیب دیدگی اجزای مختلف آن می گردد. پس با خیال راحت از آن استفاده کنید!

موتور سایما SYMA S39H :

این هلی کوپتر با موتور براش ساخته شده است.موتور براش از سری موتورهای الکتریکی DC محسوب می شود. به این نوع موتور، موتور معمولی نیز می گویند که ساختار ساده ای دارد. موتور براش از آرمیچر، قسمت ثابت و برس تشکیل شده است.استفاده از موتور براش سبب شده که این هلی کوپتر دارای پرواز با دو سرعت تند و کند باشد و کنترل پذیری بهتری داشته باشد.تنها معایب موتور براش بهره وری 75 تا 80 درصدی آن است که در مقایسه با کارکرد بی نظیر آن به چشم نمی آید.

تنظیم سرعت در SYMA S39H :

مسیر همواره هموار نیست و گاهی نیاز است تا با سرعت کمی حرکت کنیم و گاهی با سرعت زیاد. این هلی کوپتر با داشتن قابلیت پرواز سریع و کند، می تواند توانایی شما در مسیر های مختلف پروازی را به طور چشمگیری افزایش دهد.شما می توانید با سرعت زیاد در مسیر های هوایی پرواز نمایشی انجام دهید یا هنگام عبور از مسیر های دارای موانع یا پرواز هنگام شب از سرعت کند آن استفاده نمایید.این شمایید که تصمیم می گیرد چه زمان آرام و چه زمان با سرعت بالا پرواز کنید!

نحوه پرواز و فرود :

در سایما S39H تنها با یک دکمه پرواز کنید و با یک دکمه فرود بیایید. این قابلیت از سختی پرواز با آن می کاهد چرا که تنها با یک دکمه در هر محیط و شرایطی فرود بیایید و پرواز کنید. که موجب لذت و هیجان بیشتر هنگام کار با این هلی کوپتر می گردد.

با سایما S39H در شب پرواز کنید!

هلی کوپتر سایما با داشتن چراغ LED پرواز در شب را هم برای شما میسر کرده است تا بدون نگرانی از برخورد این وسیله با موانع در شب به راحتی پرواز کنید.هیجان پرواز در شب بسیار بیشتر از پرواز در روز می باشد،چرا که شما محدوده دید کمتری دارید و نباید با موانع موجود در مسیر برخورد کنید.پس مراقب پرواز خود باشید!

شما نیز به راحتی از طریق اسباب بازی فروشی بازی موز و تنها با اضافه کردن این محصول به سبد خریدتان می توانید به آسان ترین روش و در کمترین زمان هلیکوپتر کنترلی سایما مدل SYMA S39H Helicopter را تهیه کنید. لذا از شما خواهشمندیم که پس از خرید هلیکوپتر کنترلی سایما مدل SYMA S39H Helicopter و دریافت سفارشتان، نقطه نظراتتان را در سایت به اشتراک بگذارید تا تیم بازی موز بتواند از آنها به بهترین شکل بهره مند شود.

فروشگاه اسباب بازی "بازی موز" ارائه کننده انواع اسباب بازی پسرانه و اسباب بازی دخترانه به سراسر کشور می باشد.

همچنین شما مشتریان گرامی می توانید انواع عروسک دخترانه، عروسک پولیشی، اسباب بازی لوازم خانگی، اسباب بازی مشاغل، ربات اسباب بازی، ماشین کنترلی، لگو، قطار اسباب بازی، اسباب بازی موسیقی، ماشین اسباب بازی، تفنگ اسباب بازی، اسباب بازی علمی،ماشین شارژی، موتور شارژی، کوادکوپتر ، دوچرخه، اسکوتر ، اکشن فیگور، بازی فکری،اسباب بازی نوزاد، اسباب بازی مشاغل، کیف و اکسسوری، کتاب و لوازم طراحی، اتاق کودک، عروسک سوپرایزی را نیز از فروشگاه اسباب بازی "بازی موز" تهیه فرمایید.

هولدینگ پنگوئن