افزودن به علاقمندی ها
برای افزودن به لیست علاقمندی ها ابتدا باید به حساب کاربری خود وارد شوید و یا در صورتی که هنوز ثبت نام نکرده اید، ثبت نام کنید.
بازی فکری پادشاه مرده است The King Is Dead_اسباب بازی
ویژگی های اسباب بازی

کد کالا : SPAN_0064

گروه سنی : بالای 14 سال

کاربرد : بازی فکری

مدل : بازی فکری پادشاه مرده است The King Is Dead_اسباب بازی

هزینه ارسال اسباب بازی برای خریدهای بالای یک میلیون تومان رایگان می باشد
هر قسط با اسنپ پی:
123,750 تومان
4 قسط ماهانه. بدون سود،چک و ضامن
  • تضمین سلامت و اصالت کالا
  • امکان پرداخت در محل
  • 495,000 تومان
  • ارسال بسیار سریع

    ارسال اسباب بازی در شهر تهران، حداکثر 4 ساعت پس از ثبت سفارش از طریق پیک سفارشی و ارسال اسباب بازی به سایر شهرستان ها، حداکثر بین 24 تا 48 ساعت پس از ثبت سفارش از طریق پست خواهد بود.

  • هزینه ارسال

    هزینه ارسال برای شهر تهران 70 هزار تومان و برای سایر شهرستان ها 50 هزار تومان می باشد.

  • مشاوره رایگان

    حتی اگر قصد خرید اسباب بازی ندارید می توانید از طریق شماره تلفن 021-55039564 و یا دیگر راه های ارتباطی که در سایت قرار داده شده با ما تماس بگیرید و به صورت رایگان از مشاوره کارشناسان استفاده کنید.

  • امکان پرداخت در محل و بازگشت کالا

    پرداخت در محل در حال حاضر فقط برای شهر تهران فعال می باشد و همچنین شما مشتریان گرامی می توانید در صورت لزوم تا 72 ساعت پس از تحویل کالا، کالای خود را مرجوع نمایید.

بازی فکری پادشاه مرده است The King Is Dead_اسباب بازی

پادشاه مرده و کشور تقسیم شده است.اسکاندیناوی ها، ولزی ها و انگلیسی ها در تکاپو برای تصاحب قدرت هستند. بی ثباتی به اوج رسیده و بیگانگان چشم طمع به کشور دوخته اند. بریتانیا به یک حکمران نیاز دارد.اما چه کسی شایستگی این عنوان را دارد؟

داستان بردگیم پادشاه مرده است در بریتانیای قرون وسطی اتفاق میفتد. پادشاه بریتانیا مرده و سه جناح اسکاتلندی ها,انگلیسی ها و ولزی ها برای سلطه بر بریتانیا وارد کشمکش شده اند.

در این بازی هشت منطقه وجود دارد که پس از مشخص شدن جناح مسلط بر هر یک از این مناطق, جناحی که بیشترین منطقه تحت کنترل رو دارد جناح برنده است و بازیکنی که بیشترین پیرو از آن منطقه را در دربار خود داشته باشد برنده بازی است.اما از طرفی اگر این سه خاندان بر سر سه منطقه از بریتانیا به توافق نرسند بازی با تهاجم فرانسوی ها به پایان میرسد که در این حالت بازیکنی که بیشترین مجموعه از سه خاندان را جذب کرده باشد به عنوان برنده اعلام خواهد شد.

چند نفره بازی کنیم؟

بازی فکری پادشاه مرده است یک بازی گروهی 2 تا 4 نفره است.

چند سالمون باشه خوبه؟

بازی فکری پادشاه مرده است برای 14 سال به بالا مناسبه.

بازی فکری پادشاه مرده است چه وسایلی داره؟

12 کارت عمل پیشرفته _ 54 مکعب پیرو 18 پیرو اسکاتلندی _ 3 دیسک بی ثباتی _ 18 پیرو ولزی 18 پیرو انگلیسی _ 8 دیسک سلطه ولزی _ 8 دیسک سلطه انگلیسی _ 8 کارت منطقه _ 1 کارت پیروزی _ 32 کارت عمل _ صفحه بازی

فروشگاه اسباب بازی "بازی موز" ارائه کننده انواع بازی فکری در طرح ها و مدل های مختلف به سراسر کشور می باشد.

داستان بازی پادشاه مرده است :

بازی رومیزی پادشاه مرده است یک بازی با مکانیزم کنترل منطقه است و با دو حالت به پایان میرسد,تهاجم یا تاج گذاری. بازیکنان با استفاده از کارت های عمل, نفوذ هر یک از این سه جناح اصلی را در مناطق مختلف دستکاری میکنند و سپس یک پیرو به دربار خود اضافه میکنند و تلاش میکنند تا انتهای بازی بیشترین پیرو از جناح مسلط بر بیشترین مناطق بریتانیا را جذب کنند.

کارت های عمل نقش کلیدی در این بازی دارند و اگر در زمان درست بازی شوند شانس شما را برای برنده شدن افزایش میدهند و در مقابل اگر در زمان اشتباه از آن ها استفاده کنید میتواند به ضرر شما تمام شود!

بازی پادشاه مرده است یک بردگیم با قوانین ساده اما بسیار عمیق می باشد که میتواند هم در جمع خانواده هم در جمع دوستان شما را مدت ها سرگرم کند.

روش بازی :

The King is Dead یک بازی تحول سیاسی در بریتانیای قرون وسطی است در طول بازی شما در منازعات قدرت در هشت منطقه از بریتانیا دخالت می کنید تا مشخص کنید کدام جناح پیروز شود و پادشاه را انتخاب کند تلاش کنید که نامزد منتخب جناح برنده باشید تا تاج و تخت از آن شما باشد!

در طول بازی شما با بازی کردن کارت های عمل، تعادل قدرت را در سرتاسر نقشه دستکاری می کنید. در کل مدت بازی تنها هشت کارت عمل دارید؛ بنابراین کلید پیروزی شما، انتخاب زمان مناسب برای بازی کردن هر کدام از آن هاست اگر زودتر از موعد عمل کنید، حریفان نقشه های شما را خنثی می کنند و اگر بیش از حد صبر کنید، شانس خود را برای اعمال نفوذ و در نهایت پادشاهی از دست می دهید.

هر زمان که عملی انجام می دهید، یک پیرو به دربار خود جلب کنید که باعث افزایش نفوذ شما در یکی از جناح ها می شود. جلب یک پیرو به دربار جایگاه شما را برای انتخاب شدن به عنوان پادشاه برگزیده آن جناح در پایان بازی افزایش می ولی از توانایی آن جناح برای پیروز شدن در منازعه قدرت آن منطقه می کاهد زمانی که هر هشت منطقه تصاحب شده باشند، جناحی که بیش ترین مناطق را در اختیار دارد. زمام امور را به دست می گیرد و بازیکنی که بیشترین نفوذ را در آن جناح دارد، برنده می شود.

شما نیز به راحتی از طریق اسباب بازی فروشی بازی موز و تنها با اضافه کردن این محصول به سبد خریدتان می توانید به آسان ترین روش و در کمترین زمان اسباب بازی بازی بازی فکری پادشاه مرده است The King Is Dead را تهیه کنید. لذا از شما خواهشمندیم که پس از خرید اسباب بازی بازی فکری پادشاه مرده است The King Is Dead و دریافت سفارشتان، نقطه نظراتتان را در سایت به اشتراک بگذارید تا تیم بازی موز بتواند از آنها به بهترین شکل بهره مند شود.

فروشگاه اسباب بازی بازی موز ارائه کننده انواع اسباب بازی پسرانه و اسباب بازی دخترانه به سراسر کشور می باشد.

همچنین شما مشتریان گرامی می توانید انواع عروسک دخترانه، عروسک پولیشی، اسباب بازی لوازم خانگی، اسباب بازی مشاغل، ربات اسباب بازی، ماشین کنترلی، لگو، قطار اسباب بازی، اسباب بازی موسیقی، ماشین اسباب بازی، تفنگ اسباب بازی، اسباب بازی علمی،ماشین شارژی، موتور شارژی، کوادکوپتر ، دوچرخه، اسکوتر ، اکشن فیگور، بازی فکری،اسباب بازی نوزاد، اسباب بازی مشاغل، کیف و اکسسوری، کتاب و لوازم طراحی، اتاق کودک، عروسک سوپرایزی را نیز از فروشگاه اسباب بازی "بازی موز" تهیه فرمایید.

هولدینگ پنگوئن