چهار روش یادگیری به کودکان درباره مسافرت-اسباب بازی
1399/12/22

استفاده از وسایل نقلیه اسباب بازی در بازی راهی عالی برای آموزش شیوه های مختلف حمل و نقل به کودکان است. کودکان می توانند داستان ها و بازی هایی را درباره سفر با وسایل مختلف در ذهن خود تجسم کنند و هنگام مواجهه با شرایط واقعی از آمادگی بیشتری برخوردار شوند. در اینجا 4 نکته برای استفاده از اسباب بازی ها، برای آموزش دادن به کودک در مورد انواع مختلف حمل و نقل که ممکن است خانواده شما در این تعطیلات از آن استفاده کند ، آورده شده است:

1- هواپیماها:


با استفاده از اسباب بازی های با موضوع هواپیما کودکان می توانند مهارت های حرکتی ظریف را هنگام جستجوی قطعات هواپیما ، سوار شدن مسافران و خروج از هواپیما، آوردن چمدان های خود به عقب و جلو هواپیما ، بهبود بخشند - این دقیقاً مانند آن چیزی است که کودکان هنگام سفر واقعی با هواپیما تجربه می کنند.

2- قطارها


قطارها سریع هستند و هنگام سفر به سراسر کشور مناظر زیبایی را ارائه می دهند. شما می توانید با بازی قطار به کودکان خود آموزش دهید که قطار از چه قسمت هایی تشکیل شده است و چگونه بر روی زمین حرکت می کند؟ همچنین می توانید از او بخواهید داستان هایی برای مسافران این قطار بیان کند این روش یکی از بهترین روش ها برای انجام طوفان مغزی و فعال کردن ذهن کودک می باشد.


3. اتوبوس ها


با حمل یک گروه از افرادی که همه در یک مسیر حرکت می کنند ، به جای اینکه هر شخصی اتومبیل یا کامیونی جداگانه برای رانندگی انتخاب کند، به کودک خود یاد می دهید که چگونه اتوبوس ها به صرفه جویی در مصرف سوخت کمک می کنند. به این نکته اشاره کنید که چگونه اتوبوس ها راهی عالی برای مسافرت با دوستان ، ملاقات با افراد جدید و گذراندن وقت بیشتر با خانواده هستند.

4. اتومبیل


انجام بازی با اتومبیل همه را سرگرم می کند. شما می توانید بازی های مختلفی از علائم راهنمایی و رانندگی را در جاده برای کودک شبیه سازی کنید و از او بخواهید اولین کسی باشد که یک اتوبوس مدرسه ، یک تاکسی ، یک کامیون زباله ، یک علامت یک طرفه و موارد دیگر را تشخیص دهد!

فروشگاه اسباب بازی بازی موز ارائه کننده انواع اسباب بازی پسرانه و اسباب بازی دخترانه به سراسر کشور می باشد.


نظرات کاربران
اولین نفری باشید که درباره این مقاله نظر می دهید
افزودن نظر جدید
برای ثبت نظر ابتدا باید به حساب کاربری خود وارد شوید و یا در صورتی که هنوز ثبت نام نکرده اید، ثبت نام کنید.
افزودن نظر جدید
برای ثبت نظر ابتدا باید به حساب کاربری خود وارد شوید و یا در صورتی که هنوز ثبت نام نکرده اید، ثبت نام کنید.

هولدینگ پنگوئن