حس مسئولیت پذیری-اسباب بازی
1399/12/22

خانه جایی است که کودکان بسیاری از مهارتهای لازم را برای اینکه بتوانند در آینده بزرگسالان موفقی باشند فرا می گیرند. اما یادگیری این مهارت ها خود به خود و یک شبه اتفاق نخواهد افتاد. این والدین هستند که می توانند متناسب با رشد کودکان از طریق روش های کوچک و ساده به آن ها کمک کنند تا در آینده به بزرگسالانی مستقل و شاد تبدیل شوند.

بازی به کودکان این فرصت را می دهد تا آنچه را که می آموزند تمرین کنند." از طریق بازی است که کودکان می توانند نقش های مختلف را در دنیای واقعی کشف کنند.


زمینه های مهارتی مختلفی وجود دارد که بچه ها برای موفقیت در بزرگسالی به آنها نیاز دارند:


1) مراقبت از خود


مراقبت از خود برای کودکان و بزرگسالان بسیار مهم است! مراقبت از خود شامل مراقبت از سلامت روحی ، جسمی و عاطفی شما است. کودکان در حالی که در حال بازی های مختلف هستند ، می توانند نحوه دوش گرفتن ، استحمام ، استفاده از مواد شوینده، مسواک زدن و غیره را یاد بگیرند.



2) غذا خوردن


کودکان با انجام بازی یاد می گیرند که برای رشد نیاز به غذا دارند و باید از خود مراقبت کنند و تظاهر کردن به غذا دادن به عروسک در بازی باعث می شود کودک به هنگام خوردن غذا مقاومت کمتری از خود نشان دهند.

3) حل مسئله


توانایی تعامل موفقیت آمیز با مردم می تواند بر شادی مادام العمر تأثیر بگذارد. کودکان در حین بازی کردن یاد می گیرند که کارهایی مانند مذاکره ، گوش دادن به دیدگاه های دیگران ، ایجاد برنامه و... را انجام دهند. کودکان همچنین می توانند مهارت های تفکر را در هنگام تجزیه و تحلیل مسائل و حل مشکلات در شرایط بازی یاد بگیرند.

فروشگاه اسباب بازی بازی موز ارائه کننده انواع اسباب بازی پسرانه و اسباب بازی دخترانه به سراسر کشور می باشد.

نظرات کاربران
شما هم می توانید در مورد این مقاله نظر دهید
افزودن نظر جدید
برای ثبت نظر ابتدا باید به حساب کاربری خود وارد شوید و یا در صورتی که هنوز ثبت نام نکرده اید، ثبت نام کنید.
افزودن نظر جدید
برای ثبت نظر ابتدا باید به حساب کاربری خود وارد شوید و یا در صورتی که هنوز ثبت نام نکرده اید، ثبت نام کنید.
  • هانیه

    به نکات خوبی اشاره کردید.تشکر

هولدینگ پنگوئن